וואטס אפ

אולם אירועים במרכז

פעמוני החתונה נשמעים כבר עכשיו, ובקרוב תהיה זו גם הכוס בחופה שתבשר בקול גדול: אתם נשואים! בכדי לחגוג את האירוע שתמיד חלמתם עליו, צריך להפוך את החלום למציאות. איך עושים את זה? עם EAST – אולם אירועים במרכז! אולם האירועים האורבני שלנו בתל אביב מזמין אתכם לחגוג את האירוע שלכם בקצב תל אביבי, בגוון מודרני ובאירוח קולינארי שישאיר טעם של עוד. 

איך תיראה הפגישה הראשונה שלנו אתכם?

פגישה ראשונה עם אולם אירועים במרכז מאד מרגשת, ובצדק. בפגישה הראשונה שלכם איתנו ב-EAST, נפגיש אתכם עם מנהל אירוע שגם ילווה אתכם בהמשך הדרך (כן, גם באירוע החתונה שלכם). הפגישה שלנו אתכם תתחיל בסיור מהחוץ אל הפנים. תחילה, תיהנו מסיור קצר במבואת הכניסה שבה יערך גם שלב קבלת הפנים והחופה.

EAST TLV – אולם אירועים במרכז, הוא מתחם אירועים שלא רק מעוצב בקווים אורבניים, אלא שאנחנו עטופים בנוף המרהיב של העיר תל אביב עם גורדי השחקים והקצב המדבק שכולם מתמכרים אליו. אם חלמתם תמיד על חופה באווירה שכזו – הרי שאנחנו נוכל לספק לכם אותה, זאת לצד מרחב מוריק ונעים שתורם גם לעיצוב החופה וגם לאווירה הכללית.

החלל המרכזי בו יערך האירוע הוא האנגר, שניתן לזהות בו אלמנטים אורבנים שונים. EAST TLV – אולם אירועים במרכז, מצוייד במערכות תאורה והגברה איכותיות, שיעניקו לאירוע שלכם רובד נוסף. מצד אחד האורבניות הגולמית והטבעית, ומהצד השני המודרנה במיטבה שהופכת את האירוע שלכם לעדכני ומאד רלוונטי.

מעניקים לכם ראש שקט עם רישיון עסק בתוקף

אם יצא לכם להתעניין לגבי אולמות אירועים במרכז לפני שהגעתם אלינו, אתם בטח מודעים לכך שרישיון עסק הוא דבר נדיר. אנחנו שמחים להודיע לכם כבר בשלב זה כי EAST TLV מחזיקים ברישיון עסק תקף. מעבר לכך שישנה חשיבות חוקית לכל שמתחם האירועים יפעל על פי חוק ורק על סמך היתר, הרי שבעת שסוגרים על אירוע מבלי שיש למתחם האירועים רישיון עסק – במידה רבה מסתכנים.

אולמות אירועים בתל אביב ואיתם גם גני אירועים בתל אביב ללא רישיון בתוקף, יכולים לקבל צו סגירה בכל רגע נתון. המשמעות ברורה: רק דמיינו לעצמכם מה עלול לקרות במידה וסוגרים אירוע, וכחודש לפני המתחם נסגר. התוצאה? עוגמת נפש, תסכול רב, כסף שבוזבז לשווא וגם חתונה שלא בטוח שתתקיים בתאריך היעד. איתנו כאמור, אתם יכולים להיות שקטים לאורך כל הדרך! 

הפקת האירוע מתבצעת בתיאום ושיתוף פעולה מלא

עם אולם אירועים בתל אביב כמו האולם שלנו (ושלא כמו הרבה גני אירועים במרכז), יש לכם שליטה מלאה על אופי האירוע! אנחנו לא מאמינים בהפקה חד צדדית שבה אנחנו מקבלים החלטות ואתם צריכים לאשר לנו אותן, אלא בדיוק ליהפך! האירוע הוא שלכם ואנחנו כאן כדי להגשים את כל החלומות שלכם. שיתוף פעולה מלא מוליד רק דברים טובים, ואנחנו לא יכולים לחכות לרגע שבו נרקום יחד אתכם חלומות ונהיה עדים להגשמתם. כבר בפגישה הראשונה שלנו יחד, תוכלו להציג בפנינו מתווה כללי לאיך אתם רוצים שהאירוע שלכם יראה:

  • האם אתם מעוניינים בחתונה גדולה או חתונה קטנה
  • האם אתם רוצים לערוך את האירוע רק בחלל הפנימי (ולא ליהנות מהעובדה שאנחנו גם גן אירועים בתל אביב)
  • האם יש לכם העדפה ברורה באשר לעונת האירוע וכו'…

מהצד המקצועי של מי שעומדים בראש אולם אירועים במרכז, נוכל דרך קבע להמליץ לכם על הבחירות הנכונות ביותר בהתאם לניסיון שלנו. עם זאת, שמורה לכם הזכות לעשות את הבחירות המתאימות לכם באירוע האהבה הגדול שלכם.

חוויה של טעמים, מרקמים וריחות – השף עידו בן עמי

אין זה סוד שלאוכל באירועים יש משקל רב, והוא משפיע במידה רבה על החוויה של האורחים מהאירוע. אנחנו שמחים להציג לכם את השף עידו בן עמי – האחראי לקייטרינג הבית שלנו שיהפוך את האירוע שלכם לחגיגה קולינארית משובחת ויוצאת דופן. אנחנו אולם אירועים במרכז ששם דגש רב על האוכל באירוע, משום שאנחנו מאמינים שאלמנט שחוזר על עצמו לאורך כל האירוע (קבלת פנים, ארוחה מרכזית וקינוחים), חייב להיות פשוט מצוין.

אנו עושים שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, דבקים דרך קבע בחדשנות תוך למידת טרנדים, שמים דגש על נראות המנות וצורתן ועושים מבחני איכות מקיפים לפני כל אירוע לכל המנות.

אתם על המפה – חגיגת אירוע בתל אביב עם EAST TLV

מעוניינים לחגוג חתונה בתל אביב עם אולם אירועים במרכז? אנחנו הכתובת עבורכם! אם גם אתם שואלים את עצמכם מהם היתרונות של חגיגת חתונה קטנה בתל אביב, הנה הם לפניכם:

– אירוע בתל אביב מתקשר עם החיים הטובים

– חגיגת אירוע בבירת הבילווים והקולינאריה של ישראל – מיתוג מעולה לאירוע!

– חתונה במרכז תל אביב באווירה אורבנית ושונה

– נקודה גיאוגרפית מרכזית שקל מאד לכל האורחים להגיע אליה.

נקודות מרכזיות שחשוב להיות ערים להן:

אז אחרי שלחצנו ידיים והחלטתם להפוך את EAST – אולם אירועים במרכז למתחם המארח של האירוע שלכם, הרי שחשוב לשים את הדגש על הדברים הבאים:

– יש להיסגר על כמות האורחים הסופית (בעיקר אם אתם מעוניינים לחגוג חתונה קטנה במרכז)

– צפוי לנו יחד ערב טעימות טעים במיוחד שבו תזכו לטעום את המנות שיוגשו לאורחים

– לאחר שליחת ההזמנות לאורחים שיגיעו אל גן אירועים במרכז, יש לערוך אישורי הגעה לאירוע

– מיד לאחר מכן, נשמח לסייע לכם עם סידורי השולחנות

 

ביום האירוע שלכם, יתפעל את האירוע מנהל אירועים מנוסה ומיומן שידאג לתפעול הכולל של האירוע – כך שאתם תוכלו פשוט ליהנות מהסטטוס המרגש שלכם כחתן וכלה ב-EAST אולם אירועים במרכז!

תהיו בקשר

השאירו פרטים או התקשרו לטלפון 053-4255125
אנא מלאו את טופס - תהיו בקשר