וואטס אפ

יום יום: מהו היום היקר ביותר להתחתן בו?

אז אם חשבתם שמה שהולך לייקר לכם את החתונה הם שמלת הכלה, בר האלכוהול או הלימוזניה שאיתה תגיעו, דעו כי זהו יום האירוע.

אז אם חשבתם שמה שהולך לייקר לכם את החתונה הם שמלת הכלה, בר האלכוהול או הלימוזניה שאיתה תגיעו, דעו כי עוד הרבה לפני כן זהו יום האירוע. כל עוד אתם בוחרים במתחם אירועים מוכר, ידוע ובסטנדרט גבוה – הרי שתוכלו להתחתן בכל יום תוך שאיכות האירוע תישמר.

 

אז אם גם אתם מתלבטים באיזה יום להתחתן, דעו גם אתם כי לכל יום בשבוע יש מחיר אחר. במידה ואתם מחזיקים בתקציב גבוה או בלתי מוגבל – הרי שכל יום אופציונלי עבורכם. במידה ולא? דעו איך תוכלו להוזיל עלויות:

 

היום הנחשק ביותר: יום חמישי

אז כנראה שלא תופתעו לגלות כי היום החם ביותר בשבוע – גם באירועי הקיץ וגם באירועי החורף, הוא יום חמישי. הסיבה היא כמובן הקירבה לסוף השבוע, והעובדה כי מרבית האנשים לא עובדים ביום שישי. מאחר ואירוע חתונה הוא אירוע נדיר שחוגגים רק פעם אחת בחיים, כזוג שמתחתן אתם רוצים לחגוג עם היקרים שלכם כמה שרק אפשר.

 

אירוע ביום חמישי עם אולם אירועים במרכז נותן לכם שקט נפשי כי אף אורח שלכם לא ימהר לשוב לביתו. ואכן, האירועים ביום חמישי מעט ארוכים יותר – זאת מאחר והאורחים מתמסרים לרחבת הריקודים מבלי שהם סופרים את שעות השינה שנותרו להם.

 

יומן אירועים

במקום השני: חתונות צהריים ביום שישי

יום נוסף שנחשב כיום נחשק הוא יום שישי. במידה רבה, יום חמישי ושישי נחשבים זהים מבחינת היוקרה שלהם, כאשר חתונות בשישי מתאימות כמובן לזוגות שרוצים להתחתן בחתונת צהריים. מדובר על אירוע בעל אופי שונה לחלוטין: אירוע בגוון סולידי-אלגנטי. ממש כמו האירועים ביום חמישי, גם ימי שישי נחטפים מהר על ידי הזוגות – גם שנה מראש, כך שבמידה ואתם חושקים ביום הזה כדי להערך מראש.

 

רוצים להוזיל את עלות החתונה? יש לכם איך לעשות את זה

אז כן, היום בו תבחרו להתחתן ישפיע בצורה ישירה על עלות האירוע שלכם. לכן, במידה ואתם מעוניינים לחסוך בהוצאות ולא להגדיל אותן, יהיה כדאי להתמקד בתחילת השבוע – בימים ראשון ושני. מבחינת תמחור, אלו הימים הזולים ביותר בשבוע. עם זאת, במידה ואתם רוצים בכל זאת לחגוג בסוף השבוע אך במחיר נמוך יותר – תוכלו לבחור בחתונת חורף.

 

אירועי החורף הם הזדמנות נפלאה לקבל יותר ולשלם פחות. מנגד, אם החלום שלכם הוא על חתונה קייצית – העדיפו חתונה ביום ראשון או בשני וכך לחסוך בהוצאות שלכם.