וואטס אפ

הטיפים הטובים ביותר לסידור שולחנות האורחים

לא רק שאתם הולכים לחגוג את אירוע החתונה בפעם הראשונה, אלא גם לחוות דברים שלא הייתה לכם שום הזדמנות לעשות לפני כן – כאלו בדיוק הם סידורי השולחנות. אז נכון שלסדר את האורחים סביב שולחנות זה לא אקט מרגש כמו למדוד שמלת כלה או להגיע לטעימות קייטרינג של אולם אירועים בתל אביב, אך כן מדובר על צעד משמעותי בדרך לאירוע החלומות שלכם – חתונה קטנה במרכז. גם אם אתם הולכים לחגוג חתונה קטנה וגם אם חתונה גדולה יותר עם קהל מוזמנים רב, סידורי השולחנות הם בגדר חובה. איך עושים זאת? כל הטיפים לפניכם.

 

למה חשוב כל כך לערוך סידורי שולחנות?

הצוות המקצועי של אולמות אירועים בתל אביב יסייע לכם בכל שלב בדרך, גם עם סידורי השולחנות. עוד לפני שתקבלו טיפים רלוונטים שיבטיחו כי לכל האורחים שלכם יהיה מקום סביב השולחן, חשוב להבין מדוע חשוב כל כך להערך עם סידורי השולחנות טרם האירוע. באירוע שלכם אתם מארחים, וחשוב שהאירוח שלכם יהיה אירוח גבוה וכזה שמכבד את האורחים שלכם. מצד אחד, האורחים שלכם יוכלו להגיע אל האירוע ולהתיישב במקום מזדמן או לחילופין לבזבז זמן רב על חיפוש מקום, אך מצד שני הם יוכלו להגיע אל גן אירועים בתל אביב, לעבור בעמדת קבלת הפנים, לקבל פתקית עם מספר השולחן ולהיות שקטים לאורך כל הערב. איך אתם הייתם רוצים להתארח באירוע אליו אתם מוזמנים?

 

סדרו את האורחים על פי רמות הקירבה:

אז איך מומלץ לסדר את האורחים סביב השולחנות לקראת חתונה בתל אביב שאתם חוגגים? ההמלצה הטובה ביותר היא לפני הכל לחלק את האורחים שלכם על פי מספר קבוצות: משפחה, חברים, קולגות לעבודה ואורחים שונים. במידה ויש לכם 300 אורחים לדוגמא, נסו להבין כמה אורחים יש לכם מכל קבוצה וכך תוכלו להקצות מספר שולחנות עבור כל קבוצה מהקבוצות שהגדרתם. לכל גן מתוך גני אירועים בתל אביב יש שולחנות בגדלים שונים, כך שסביב כל שולחן יש מספר אורחים שונה בהתאם לגדלי השולחנות. לכן, לפני שאתם עושים את סידורי השולחנות, חשוב לברר עם צוות ההפקה של גן אירועים במרכז כמה אורחים יושבים סביב שולחן אחד וכך לסדר אותם.

 

הטעות הגדולה ביותר? שולחן "נספחים":

שימו לב: בעוד את המשפחה, את החברים והקולגות מהעבודה תושיבו בשולחנות משותפים, חשוב מאד שלא לעשות שולחן ייעודי לאורחים שלא נכנסים תחת אחת מהקבוצות. מדוע? בעת שתעשו שולחן כזה, האורחים יבינו כי הם יושבים בשולחן שבו האורחים אינם בעלי זיקה אחד לשני וכך נוצרת מבוכה. יש שולחן המתאים ל-12 אורחים ובו אתם מושיבים חברים? כדאי להקצות 10 מקומות לחברים ועוד 2 מושבים לזוג שכנים טובים שלכם לדוגמא. שלבו את האורחים שאינם נכנסים תחת הקטגוריות, ואל תיצרו שולחן המיועד להם. התחושה המתקבלת היא של שולחן נספחים וזו לא המטרה שלכם.

 

הרשימה מוכנה? מעבירים אותה למפיק האירוע:

בזמן שאתם עומלים על סידורי השולחנות, אולם אירועים במרכז עומל רבות על מנת להכתיר את האירוע שלכם כהצלחה! סיימתם להכין את סידורי השולחנות? העבירו מיד למפיק האירועים שלכם על מנת שיהיה ניתן להתקדם הלאה בהפקת האירוע שלכם. כעת? סופרים לאחור את הימים לקראת חתונה קטנה בתל אביב…